23948sdkhjf

Debat: En unfair markedsføring

Bog & Idé er lige nu udsat for en urimelig kampagne fra Bilka, mener Toke Allentoft adm. direktør, Danske Kæder.
Bog & Idé er lige nu udsat for en urimelig kampagne fra Bilka, der anvender Bog & Idés priser på prisskiltene og fremhæver deres egne lavere priser, skriver Toke Allentoft adm. direktør, Danske Kæder.

Bilka indikerer, at Bog & Idé anvender samme priser i alle kædens butikker, hvilket ikke er tilfældet, da Bog & Idé er en frivillig kæde.

Frivillige kæder og franchisekæder er underlagt generelle begrænsninger i retten til at konkurrere på prisen, mens kapitalkæderne ikke er underlagt samme regler.

Danske politikere må tage sagen op og sørge for ændringerne i reglerne på EU plan.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.149